BARDZO WAŻNE : Ze względu na bardzo dużą ilość zamówień w ostatnich dniach (powód : zamknięcie klubów Fitness) , Przewidywany czas oczekiwania na sprzęt to ok 4 dni roboczych (stan na 22.04.2020) .
O kolejności wysyłki nie decyduje dzień złożenia zamówiania , a dzień i godzina wpłaty oraz odesłania podpisanej umowy. Dziękujemy za zrozumienie.
AKTUALNIE NIEDOSTĘTNE : Bieżnie i Rowery Spiningowe
1. Jak dostarczany i odbierany jest zamówiony sprzęt ? – sprzęt wysyłany i odbierany jest przez firmą kurierską DPD lub FedEx. Jesteśmy firmą ogólnopolską (jedyną!) i sprzęt wysyłamy na terenie całego kraju.
2. Ile będę czekać na sprzęt ? – Od chwili przysłania do nas skanu/zdjęcia podpisanej umowy oraz potwierdzenia wpłaty ok 4 dni
3. Czy wysyłacie sprzęt “za pobraniem” ?- Nie , sprzęt wysyłamy tylko po dokonaniu wcześniejsze zapłaty .
4. Jak odbywa się procedura zwrotu wypożyczonego sprzętu ? – Na ok. tydzień przed zakończeniem umowy kontaktujemy się mailowo w celu uzgodnienia dnia odbioru oraz wygenerowania listu przewozowego dla firmy kurierskiej.
5. Dlaczego pobieracie kaucję ? – Kaucja ZWROTNA (100 zł) jest naszym częściowym zabezpieczeniem na wypadek złego użytkowania sprzętu lub opieszałości w jego zwrocie. A także na wypadek uszkodzeń z winy wynajmującego oraz niechlujnego spakowania paczki (niedokładne zaklejenie ) co może spowodować utratę drobnych części . A także zapomnienie spakowania wszystkich elementów.
6. Czy mogę przedłużyć umowę wypożyczenia ? – Oczywiście.
7. Czy mogę wykupić sprzęt na własność po wypożyczeniu ? – Oczywiście tak , to często wybierany przez naszych klientó wariant. Można wówczas liczyć nie tylko na to, że CAŁA kwota za wypożyczenie pomniejszy cenę zakupu ale można także skorzystać z dodatkowego rabatu.
8. Jaką gwarancją objęty jest sprzęt ? – Sprzęt jest objęty gwarancją producenta oraz naszą wewnętrzną . To sprawa , że w razie awarii wypożyczonego sprzętu mamy 14 dni na jej usunięcie na nasz koszt! Wówczas czas naprawy dodawany jest do okresu wypożyczenia + kilka dni w ramach przeprosin.
9. Czy Orbic Polska wystawia faktury ? – Tak , osobom fizycznym na życzenie , a firmom zawsze. Jesteśmy płatnikiem podatku vat. NIP 6111039451
10. Jak wygląda treść umowy wypożyczenia wybranego sprzętu ? – Uzupełniona właściwymi danymi umowa wysyłana jest w mailu po złożeniu zamówienia (formularz zamówień na samym dole strony www.orbic.pl ) . Można się także z nią zapoznać TUTAJ
11. Gdzie znajdę aktualny cennik ? – Cennik znajduje się na samym dole strony w formularzu w rubryce “Zamawiam sprzęt – CENY” oraz w AKTUALNOŚCIACH TUTAJ
12. Czy sprzęt jest przysyłany złożony czy rozłożony ? – Aby zminimalizować cenę za wysyłkę każdy sprzęt wysyłany jest w kartonie do samodzielnego złożenia wg. załączonej instrukcji. Należy pamiętać by nie wyrzucać kartonu, który będzie potrzebny do spakowania sprzętu po zakończeniu wypożyczenia.
13. Czy kurier wniesie sprzęt do domu ? – Tak , jeśli jest to sprzęt, którego waga nie przekracza 31,5 kg (rowerki stacjonarne , steppery , masażery, wioślarze) . Przy sprzęcie cieższym (orbitreki , bieżnie) musimy pomóc kurierowi w jego wniesieniu oraz wyniesieniu.
14. Czy kurier zadzwoni do mnie przed wizytą pod adresem dostawy/odbioru ? – Większość kurierów ma tak dużą ilość przesyłek , że ze zrozumieniem należy podejść do faktu, że nie dzwonią do każdego adresata przesyłki. Ale jednocześnie systemy śledzenia przesyłki danej firmy pozwalają zlokalizować paczkę , a np w DPD można wygenerować nr tel. do kuriera i samemu do niego zadzwonić.
Brak komentarzy