Nasze procedury są proste i stałe od lat. Ktoś kto chce skorzystać z naszych usług powinien je poznać by nie być zaskoczonym i by wiedzieć jak wygląda proces realizacji zamówionego sprzętu. Poniżej znajdziesz ich skrócony opis.
- Tak , jesteśmy firmą OGÓLNOPOLSKĄ i wysyłamy sprzęt na terenie całego kraju !
- Zamówienie można złożyć TYLKO przez formularz zamówień znajdujący się na samym dole naszej strony www. Tam też znajdziesz nasz CENNIK – Tutaj
- Wypożyczamy sprzęt na okres jednego lub trzech miesięcy. Każdy z możliwością przedłużenia.
- Po złożeniu zamówienia otrzymasz email z umową oraz informacjami płatniczymi (płatność zawsze “z góry” na podane w mailu konto)
- Aby móc wysłać sprzęt do zamawiającego czekamy na dwie rzeczy : Skan lub zdjęcie podpisanej umowy i wpłatę (potwierdzenie wpłaty).
- Na życzenie wystawiamy fakturę vat.
- Sprzęt wysyłamy firmami kurierskimi i nie mamy żadnego wpływu na godzinę dostawy do klienta (najczęściej są to godz.10-15 ale zdarza się ,że godziny dostawy odbiegają od tych podanych)
- Jeśli firma kurierska opóźni dostawę o więcej niż 1 dzień ZAWSZE nanosimy poprawki w umowie by bieg wypożyczenia rozpoczął się w dniu otrzymani sprzętu.
- Sprzęt ZAWSZE wysyłamy w kartonie do samodzielnego złożenia wg załączonej instrukcji oraz zestawu kluczy. Rower złożysz w ok 1h. Orbitrek w ok 1,5h , wioślarza 1,5h , bieżnię 45 min. stepper w 30 min
- Transport obejmuje dostarczenie sprzętu oraz odbiór. To my zamawiamy kuriera, który odbierze sprzę od Ciebie.
- Pamiętaj by nie wyrzucać kartonu, w który zapakowany jest sprzęt.
- Na ok 7 dniu przed zakończeniem umowy wypożyczenia skontaktujemy się by zapytać czy chcesz zwrócić sprzęt , przedłużyć wypożyczenie czy wykupić na własność.
- W okresie pandemi , która spowodowała zamknięcie klubów fitness dostępność naszych sprzętów zmienia się bardzo dynamicznie. Weź to pod uwagę podczas podejmowania decyzji.
I wszystko jasne . Super !